O partnerstwie
Partnerem może być osoba fizyczna, jednostka organizacyjna Miasta, w tym instytucje kultury, organizacje pozarządowe, podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i wolontariacie, przedsiębiorcy.
Aby zostać Partnerem Programu należy zgłosić chęć udziału w Programie poprzez złożenie deklaracji przystąpienia do Programu, przy czym warunkiem przystąpienia jest preferencyjne traktowanie mieszkańców Miasta Ustka – Posiadaczy Kart, w szczególności zapewnienie im zniżek i ulg w dostępie do usług i towarów - wzór deklaracji dostępny jest w Urzędzie Miasta, a w wersji elektronicznej w zakładce Do pobrania. Przyznane ulgi, zniżki i uprawnienia mogą dotyczyć wszystkich Posiadaczy Kart, lub konkretnych grup, np. wiekowych.
Złożone deklaracje zostaną rozpatrzone w ciągu 7 dni roboczych od dnia złożenia w Urzędzie – można je przynieść do Urzędu, wysłać pocztą lub na adres ukm@um.ustka.pl.
Z podmiotami, których deklaracje zostaną zaakceptowane, zawarte zostanie porozumienie – wzór dostępny w Urzędzie Miasta, a w wersji elektronicznej w zakładce Do pobrania.
Partner zostaje użytkownikiem Systemu. Do korzystania z Systemu niezbędne jest posiadanie komputera z dostępem do Internetu, przeglądarką oraz telefon z systemem operacyjnym Android lub IOS z zainstalowanym oprogramowaniem „Ustecka Karta Mieszkańca - dla Partnera” dostępnym powszechnie w Sklep Play oraz App Store.
Partner zobowiązany jest do:
1) zapoznania się i stosowania Regulaminu;
2) wprowadzenia swoich danych w Systemie w ciągu 5 dni roboczych od dnia podpisania porozumienia, oraz ich uaktualniania;
3) wprowadzania na bieżąco do Systemu informacji o przyznawanych ulgach, zniżkach i uprawnieniach;
4) zamieszczania przez cały okres obowiązywania porozumienia w publikowanych przez siebie materiałach promocyjnych informacji o honorowaniu Usteckiej Karty Mieszkańca;
5) równego traktowania Mieszkańców.
Urząd Miasta zobowiązuje się do:
1) prowadzenia portalu Karty Mieszkańca, na którym będą zamieszczane i aktualizowane informacje o Partnerach, a także o udzielanych przez nich ulgach, zniżkach i uprawnieniach;
2) prowadzenia wykazu Partnerów i umieszczenia go na nośnikach informacyjnych Miasta,
3) promowania Programu oraz Partnerów na nośnikach reklamowych, w lokalnych mediach oraz środkach komunikacji elektronicznej;
4) informowania Posiadaczy Kart o Partnerach przystępujących do Programu.
Potwierdzeniem możliwości korzystania z ulg, zniżek i uprawnień przysługujących w ramach Karty u danego Partnera jest umieszczony w witrynach lub innych widocznych miejscach komunikat/naklejka, informujący o honorowaniu Usteckiej Karty Mieszkańca. Oznaczenia w formie naklejki zapewnia Urząd Miasta.
Dla kogo jest Ustecka Karta Mieszkańca?
Możesz otrzymać Ustecką Kartę Mieszkańca
jeśli Twoim miejscem zamieszkania jest Miasto Ustka i spełniasz jeden z poniższych wymogów:
- w deklaracji (PIT) za rok poprzedni i wskazałeś/aś adres zamieszkania w Mieście Ustka, nawet w przypadku, gdy nie wykazałeś/aś dochodów;
-
jesteś członkiem rodziny osoby wymienionej powyżej, wspólnie zamieszkującym, ale nieosiągającym dochodów
opodatkowanych:
a) współmałżonkiem,
b) dzieckiem do ukończenia 18 roku życia, w przypadku kontynuacji nauki do 25 roku życia,
c) dla której Sąd ustanowił opiekę prawną; - otrzymujesz pomoc z Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ustce.